A BAJNOK emlékére

 2011.06.16. 14:27

Napra pontosan tíz éve történt, hogy eltávozott közülünk.

A BAJNOK. Így csupa nagybetűvel.

 

Gyermekkoromban két nagy kedvencem volt. Két autóversenyző. Egy brazil és egy magyar. Mind a ketten piros-fehér autókat vezettek, piros overálban versenyeztek. Az egyiket talán picit jobban szertettem, mert elérhetőbb, megfoghatóbb volt. Egy tüke pécsi.

Találkozhattam vele, ha édesapámnak a Kertvárosban volt dolga, mert biztos, hogy beugrottunk a műhelyükbe. Apu csak két évvel idősebb, mint Ranga László. Suhanc korukban együtt autóztak, lógtak a Széchenyi téren.

Láthattam élőben versenyezni, amiért nem kellett többet tennem, mint elkísérni aput ha a Mecsek lankáin országos bajnoki futamokat rendeztek.

A bajnoknak is köze volt ahhoz, hogy megfertőződtem és örökre elköteleztem magam a Rallye sport iránt.

Sőt! Neki volt igazán köze ahhoz, hogy komálos lettem - anélkül, hogy bármiféle fogalmam is lett volna ennek a szónak a jelentéséről -, hisz volt kinek szurkolni, volt kiért korán felkelni a harmatcseppes, hideg őszi szombat és vasárnap reggeleken.

 

A BAJNOK. Az igazi hős, a sportember, a rettenthetetlen harcos aki, soha sem adta fel.

Talán ez az üzenete a mai napnak és minden pillanatnak amikor Ranga Lászlóra emlékezünk.

Soha nem szabad feladni!

Köszönöm BAJNOK!

 

 

Címkék: rally bajnok lászló ranga

A bejegyzés trackback címe:

https://sportkannibal.blog.hu/api/trackback/id/tr802989412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása