Bernei a pipogya

 2010.11.29. 11:27

Bernei Ecclestone-t megverték és kirabolták.

Ez önmagában szomorú és elítélendő. De talán ezek után még a Formula-1 mindenható ura is megtanulta, s valószínűleg sosem feledi azt a mondást miszerint, Isten nem ver bottal és nem is felejt.

Hogy miért is? Talán mindnyájan emlékszünk rá, 3-4 hete Brazíliában, az időmérő edzések végeztével megtámadták az éppen a szálódája felé tartó, 2009-es világbajnokot Jenson Buttont.

Ekkor a derék, 80 éves aggastyán ezt találta mondani.:

"Ezek az emberek olyan áldozatokat néznek ki maguknak, akik puhánynak tűnnek, és nem látszanak túl okosnak. Olyanokat keresnek, akik kissé pipogyának és egyszerűnek tűnnek. Ezeknél mindig bepróbálkoznak. Lehet, hogy látták a tévében az időmérőt és azt gondolhatták, akik nem jutottak be a legjobb tízbe, - mint ismeretes Jenson a 11. pozícióból rajtolhatott - biztos kicsit hülyék, különben sikerült volna nekik. Ezért lettek ők az áldozatok."

Bernei és brazil barátnője Fabiana Floris, a múlt héten, szerda késő este éppen megérkeztek otthonuk elé, amikor 4 férfi rájuk támadt. Leteperték az F1 mogult, megrugdosták, majd elvették a nála lévő készpénzt és a 300 ezer dollár értékű óráját, párjától pedig az ékszereit.

„Jó nagy verést kaptam, még mindig fáj egy kicsit. Amikor a földön voltam, hallottam, hogy Fabiana  segítségért kiáltozik, miközben egyszer, vagy kétszer fejbe rúgtak, majd el is vesztettem az eszméletem.” – mondta Bernie Ecclestone.

„Ez egy teljesen hülye és szükségtelen támadás volt a rablók részéről. Ha megálltak volna velem szemben, és elkérték volna mindazt, ami nálam van, akkor oda is adtam volna nekik  kiürítettem volna a zsebeimet, és a tárcámat is odaadtam volna.”

Berneit a támadás után kórházba szállították megfigyelésre, majd a vizsgálatok után távozott, sőt már munkába is állt.

Mindamellett, hogy soha senkinek sem kívánunk ilyesmit, s ezúton is jó bullást a brit üzletembernek, talán mégis létezik az isteni igazságszolgáltatás?

Forrás: www.f1-live.hu; Nemzetisport 2010.11.27.;15. o.

 

Címkék: verés formula 1 bernei eccleston auotomotor

A bejegyzés trackback címe:

https://sportkannibal.blog.hu/api/trackback/id/tr432480775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása