Interjú Páhi Csabával

 2011.05.11. 15:05

Miért is jár el a magamfajta rally szurkolóversenyt nézni?

Természetesen a látvány és a "különleges" versenygépek végett. Mostani interjú alanyunk mind a két kitételnek megfelel. Pontosabban ő és az autója.

Páhi Csabit kérdeztük mi minden történt velük eddig 2011-ben.

Páhi Csaba - Rezgő Erik

Toyota Corolla Turbo

Csabi mutasd be kérlek a fenevadat! Hogy jött az ötlet, hogy ezzel a vassal versenyezzetek? Mennyi idő alatt készült el? Milyen paraméterekkel bír?

Utcai autóként használtam, unalomból szlalom versenyeken szoktam vele menni és ott csapágyas lett sokadszor. Meguntam a VFTS korlátait, fejlesztési határait. Egyik télen be lett csövezve és elkezdtem a turbós motor építését.

Még most sincs teljesen kész, kb. 1,5 év alatt lett ilyen, de még fejleszteni akarom.

Kevesebb, mint 900kg, valamivel több, mint 250 le és csak hátul hajt.

A versenyzői múltadat, az autó és a saját képességeidet figyelembe véve, hogyhogy nem az első osztályban koptatjátok a slicceket?

Nem éreztem ott jól magam, anyagi lehetőségeink is korlátozottak. Nem engedhetem meg magamnak, hogy napokra bezárjam a műhelyt, a navigátorom úgyszintén.

Az idei versenyekről szólj pár szót kérlek. Mi minden történt veletek eddig?

Rábaring:  Minden rendben volt, kategória 1 hely, abszolútban második.

Orfű: Az első gyorson egy repedt gyertya miatt 3 hengeres volt az autó, a többi gyorson minden rendben volt. Kategória 2. helyen végeztünk.

Kurd-Lengyel: Egy rakoncátlankodó injektor miatt 3,5 hengerrel mentünk, de jó verseny volt, kategória 1. helyen végeztünk.

Tavaly láthattunk benneteket többek közt a sprintben is és indultatok a Szilveszter Rally-n is. Tervezitek idén is, hogy megmérettetitek magatokat más versenysorozatokban, egyéb versenyeken az RSB-n kívül?

Igen tervezünk még néhány versenyen menni, majd kiderül sikerül-e.

Az egész szezonban jelen lesztek az RSB-ben?

Persze.

Murva vagy aszfalt? Kedvenc versenyed, gyorsaságid?

Egál. Mecsek rally Árpádtető, Hetvehely.

Fura a kérdés, de megtudnád fogalmazni, hogy miért épp a Rally? Miért ezt a sportot űzöd?

Nem szeretek rollerezni, azt 1 lábbal lökni kell.

Az érzésért illetve az élményért autóztok vagy azért az eredményt is figyelitek fél szemmel?

Az eredményt tényleg csak fél szemmel nézzük, ha lenne egy ellenfelünk, aki figyeli az időeredményeket, akkor talán koncentráltabban mennénk. Ha tudjuk, hogy sietnünk kell, akkor jobban összpontosítanánk az időre.

Van kitűzött cél eredmény/eredményesség tekintetében az év végére?

Szeretnénk tőlünk komolyabb autókat megszorongatni.

Beülnél-e magad mellé?

Miért ne? Kérdezzétek meg az Eriket.

Erik: Persze.

Ha bárkinek szeretnétek köszönetet mondani - szponzor, család, gyerekek, kabala, szervizesek, tuningmester, jégkém - itt megtehetitek.

A szervizesek és a tuningmesterek mi vagyunk (Páhi Autószervíz, Rezgő Mérnöki Iroda), a T-NC Technika Kft-nek köszönjük még a támogatást.

 

Mi pedig nektek köszönjük a beszélgetést!

 

Riport by Lepold Zsolt & Vörös Gergő

 

 

 

grafika-honlap.hu - Grafika- és honlap készítés olcsón, ingyen tanácsadással!

Címkék: interjúk rsb toyotacorollaturbo páhicsabi rezgőerik

A bejegyzés trackback címe:

https://sportkannibal.blog.hu/api/trackback/id/tr832894833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása