Tommi Makinen: 1997 Onboard

 2010.12.07. 14:59

Idén lezárult egy korszak a világbajnokságon. Eltűnnek a 2 literes WRC-k.

Arra gondoltunk, felelevenítjük milyen is volt a kezdeti szakasza ennek az érának.

A holtszezon folyamán, versenyről versenyre végig vesszük, mik is történtek az 1997-es világbajokságon.

Mindenek előtt azonban következzen egy videó, amely Tommi Makinen ténykedését mutatja be 1997-ben.

A Lancer EVO IV, amit hajt eleve kakukk tojás, hisz a Mitsubishi hivatalosan 2001-ig nem gyártott WRC-t.

Elvben.

Én legalábbis nem sok összkerekes A-s autót ismerek, ami 300 Le felett teljesít és szekvenciális váltóval szerelték. Sőt, a Ford is csak a 9. futamon Új-Zélandon, míg a Toyota a Corolla  finnországi bevetesével kezdte el használni a maga szeki váltóját.

A Ford egyébként már 1996-ban tesztelte a maga szekvenciális váltóját, még a San Remoi futamon. Azt a vasat Bruno Thiry vezette. Ugyanakkor semelyik gyári pontszerző autójukba nem építették bele. De ez egy másik történet, ennek is meg lesz a maga helye, egy másik posztban.

Most élvezzük Tommi impresszív stílusát és azt, hogy szerezte meg élete második világbajnoki címét.

                         3:18-nál nem gyenge a kereszt amit előad Tommi bácsi!

 

Címkék: rally wrc onboard makinen tommi

A bejegyzés trackback címe:

https://sportkannibal.blog.hu/api/trackback/id/tr862499647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása