Iceman in 2010

 2010.11.11. 18:27

Íme néhány gondolat Kimitől az idei évéről.:

"A szezonunk nem teljesen terv szerint alakult, de igazából ezt vártam: ez teljesen normális, amikor ennyire új dolgot tanul az ember.

A rali egyfajta nemzeti sport Finnországban: kiskorom óta követtem, és azokkal a nevekkel nőttem fel, akik az élen harcoltak. Ez olyasmi, amit mindig is akartam: egyáltalán nem hirtelen elhatározásból született döntésről volt szó. A múlt év végén adódott egy lehetőség, én pedig boldogan megragadtam. Azóta is nagyon élvezem.

Nem sok embernek adatik meg, hogy ezen a szinten versenyezzen, szeretném felhasználni mindazt, amit idén tanultam."

Úgy legyen.

Források: videó: www.kimiraikkonen.com; szöveg: www.a5.hu

 

Megosztás

Címkék: rally raikkonen kimi wrc

A bejegyzés trackback címe:

https://sportkannibal.blog.hu/api/trackback/id/tr62442151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása