A motor részletes leírását a továbbra kattintva érhetitek el.
Már kapható az YZ450F 2011!
A kéttónusú színválaszték, furcsa és vad grafika, és a teljes vonalvezetés kétfelé osztása megjelenésében is kiemeli Yamaha YZ450F 2011-et motocross motorok közül.
Versenyeket lehet nyerni és elveszteni kanyarban, így a YZ450F-et úgy tervezték, hogy a jobb kanyarban, mint valaha.
Az YZ450F jellegét meghatározza egy forradalmi üzemanyag-befecskendezéses, vízhűtéses, 4 ütemű, 4-szelepes, DOHC, hátrafelé ferdén döntött egyhengeres motor és fejlett kétoldalú Beam alumínium váz, tökéletes tömeg-központosítás és az első osztályú vezethetőség.
A hosszú rugóút és a himbarendszer segít elsimítani a pálya egyenetlenségeit, miközben a kerék kapcsolata megmarad a talajjal. A YZ450F a legnagyobb előnye lehet az off-road versenyzőknek. A többi már rajtad múlik.
Ha már százszázalékos komoly, győztes off-road motor kell, a választás egyértelmű: a jövőben is Yamaha.
Yamaha YZ versenmotorokban megtalálhatóak a legversenyképesebb motor és futómű csomagok, valamint kategóriát vezető technológiai megoldások.
A Yamaha off-road sikertörténet nem a véletlen műve. A Yamaha hosszú listát vezet Világ és Nemzeti bajnokságok, motocross és enduro eredmények több éves elkötelezettség és odaadás a mérnökeink és a gyári versenyzők részéről. Sőt, a győzni akarás is szerves részét képezi a Yamaha DNS-nek.
Részletek:
Az YZ450F -a szerelési szempontokat is figyelembe véve,- "meztelenebb" mint elődei, a lehető legkisebb műanyag burkolatok felhasználásával készült. A stílusos "halfarok" hátsó sárvédő ad képet a távozó motorkerékpárról, és az első sárvédő egy előre mutató nyíl alakját formázza A garázsban, vagy a pályán, ez egy újszerű formavilágú egyedi kinézetű motor.
Adatok:
Hengerűrtartalom: 449,7 ccm
Furat x löket: 97,0 x
Sűrítési arány: 12.5:1
Kenés: Száraz karterolajozás
Üzemanyag rendszer: Keihin befecskendező
Tengelykapcsoló típusa: Nedves, több tárcsás
Gyújtás rendszer: Teljes Tranzisztor
Indítás: Berúgókar
Primer hajtás: Fogaskerék
Váltó: Tolókerekes, 5 sebességes
Szekunder hajtás: Lánc
Üzemanyagtank kapacitás:
Olajtank kapacitás:
VÁZ:
Alváz: Kétoldalú Beam alumínium váz
Első felfüggesztés: Teleszkóp
Első rugóút:
Hátsó felfüggesztés: Lengőkar
Hátsó rugóút:
Villa szög: 26 ° 47 '
Utánfutás:
Első fék: Egytárcsás, O
Hátsó fék: Egytárcsás, O
Első kerék: 80/100-21 51M
Hátsó kerék: 110/90-19 62M
Szélesség:
Magasság:
Ülésmagasság:
Nyomtáv
Minimális hasmagasság:
Feltöltött tömeg:
Még több képeket ide kattinitva tekinthettek meg.
Forrás: motocrosshirek.hu