Itt az új Yamaha YZ450F

 2010.09.16. 11:30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A motor részletes leírását a továbbra kattintva érhetitek el.

 

Megosztás

Már kapható az YZ450F 2011!

 

A kéttónusú színválaszték, furcsa és vad grafika, és a teljes vonalvezetés kétfelé osztása megjelenésében is kiemeli Yamaha YZ450F 2011-et motocross motorok közül. 

Versenyeket lehet nyerni és elveszteni kanyarban, így a YZ450F-et úgy tervezték, hogy a jobb kanyarban, mint valaha.

 Az YZ450F jellegét meghatározza egy forradalmi üzemanyag-befecskendezéses, vízhűtéses, 4 ütemű, 4-szelepes, DOHC, hátrafelé ferdén döntött egyhengeres motor és fejlett kétoldalú Beam alumínium váz, tökéletes tömeg-központosítás és az első osztályú vezethetőség.

A hosszú rugóút és a himbarendszer  segít elsimítani a pálya egyenetlenségeit, miközben a kerék kapcsolata megmarad a talajjal.  A YZ450F a legnagyobb előnye lehet az off-road versenyzőknek.  A többi már rajtad múlik.

Ha már százszázalékos komoly, győztes off-road motor kell, a választás egyértelmű: a jövőben is Yamaha.  

Yamaha YZ versenmotorokban megtalálhatóak a legversenyképesebb motor és futómű csomagok, valamint kategóriát vezető technológiai megoldások.

A Yamaha off-road sikertörténet nem a véletlen műve.  A Yamaha hosszú listát vezet Világ és  Nemzeti bajnokságok, motocross és enduro eredmények több éves elkötelezettség és odaadás a  mérnökeink és a gyári versenyzők részéről.  Sőt, a győzni akarás is szerves részét képezi a Yamaha DNS-nek.   


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Részletek:

Forradalmi motor

Az új 450ccm, vízhűtéses, 4 ütemű, 4-szelepes motor ferdén hátrafelédöntve, hihetetlen szívási hatékonysággal a jobb gázcsere érdekében.  Az egyenes üzemanyag beáramlás és hatékonyabb hengertöltést segíti elő. A hengerelrendezésnek továbbá nagy szerepe van a tömegközpontosításban és a kanyarstebilitásban.

Kétoldalú Beam alumínium váz

Különböző típusú alumínium használata a váz különböző részein a legjobb egyensúlyt, szilárdságot és merevséget biztosítja. A vezetőnek ez azt jelenti, hogy könnyű és erős váz, amely csodálatosan kezeli a kanyarokat.

Üzemanyag-befecskendezés

Az YZ450F üzemanyag-befecskendezés automatikusan beállítja, a lehető legjobb égést változó üzemi körülmények között is.   A fojtószelep állást a beszívott levegőt, a beszívott levegő hőmérséklét, a légnyomást, főtengely fordulatát és a hűtőfolyadék hőmérsékletét  a motorvezérlő elektronika folyamatosan figyelemmel kíséri, és ezek alapján irányítja a befecskendezést és a gyújtást.

Az YZ Power Tuner (opcionális)

Az YZ Power Tuner segítségével beállítható a motor befecskendezése és vezérlése laptop nélkül is.  Ez lehet egy gazdagabb üzemanyag-levegő arány alacsony fordulaton erős tapadás a sárban, vagy a szegény keverék a nagy fordulatszám-tartomány, így könnyedén fordulaton tartható, vagy bármi ami szükséges. Könnyű használat egy egyszerű kezelő felületen, és könnyen átlátható 3D-s térkép program segíti a beállítást.

Merev küllős kerekek fekete felnivel

Az YZ450F hátsó kerék küllők hajlás szöge és hosszúsága biztosít egy megfelelő szintet a merev és a hajlékonyság között, amivel jobb vezetési érzés, és fokozott tapadás érhető el minden körülmények között.  A nagy átmérőjű, 25 mm-es hátsó tengely nagyobb, mint a legtöbb versenytárs crossmotoré, ez is hozzájárul a nagyobb merevséghez és a jobb vezethetőséghez.

Az agresszív stílus

Az YZ450F -a szerelési szempontokat is figyelembe véve,- "meztelenebb" mint elődei, a lehető legkisebb műanyag burkolatok felhasználásával készült. A  stílusos "halfarok" hátsó sárvédő ad képet a távozó motorkerékpárról, és az első sárvédő egy előre mutató nyíl alakját formázza  A garázsban, vagy a pályán, ez egy újszerű formavilágú egyedi kinézetű motor.

Adatok:

 

MOTOR:

Motor típus: vízhűtéses 4-ütemű, DOHC, 4-szelepes, egyhengeres ferdén hátrafelé döntött henger.

Hengerűrtartalom: 449,7 ccm

Furat x löket: 97,0 x 60,8 mm

Sűrítési arány: 12.5:1

Kenés: Száraz karterolajozás

Üzemanyag rendszer: Keihin befecskendező

Tengelykapcsoló típusa: Nedves, több tárcsás

Gyújtás rendszer: Teljes Tranzisztor

Indítás: Berúgókar

Primer hajtás: Fogaskerék

Váltó: Tolókerekes, 5 sebességes

Szekunder hajtás: Lánc

Üzemanyagtank kapacitás: 6,2 L

Olajtank kapacitás: 1.2 L

VÁZ: 

Alváz: Kétoldalú Beam alumínium váz

Első felfüggesztés: Teleszkóp

Első rugóút: 310 mm

Hátsó felfüggesztés: Lengőkar 

Hátsó rugóút: 312 mm

Villa szög: 26 ° 47 '

Utánfutás: 117,5 mm

Első fék: Egytárcsás, O 250 mm

Hátsó fék: Egytárcsás, O 245 mm

Első kerék: 80/100-21 51M

Hátsó kerék: 110/90-19 62M

 

MÉRETEK:

Hossz: 2191 mm

Szélesség: 825 mm

Magasság: 1311 mm

Ülésmagasság: 999 mm

Nyomtáv 1487 mm

Minimális hasmagasság: 383 mm

Feltöltött tömeg: 111,9 kg

Még több képeket ide kattinitva tekinthettek meg.

Forrás: motocrosshirek.hu

 

Megosztás

Címkék: motor yamaha motocross automotor

A bejegyzés trackback címe:

https://sportkannibal.blog.hu/api/trackback/id/tr162300067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása